Sònia Recasens, nova presidenta de Mercabarna

Sònia Recasens va ser nomenada nova presidenta de Mercabarna en el Consell d’Administració de la companyia, celebrat el 3 de novembre.

Recasens, que substitueix en la presidència a Jordi William Carnes, és la 2a tinent d’alcalde i responsable de l’Àrea d’Economia, Empresa i Ocupació de l’Ajuntament de Barcelona. A més, des de 1999, és regidora del consistori barceloní per Convergència i Unió i forma part del consell de Mercabarna des de novembre de 2007.

En la vicepresidència primera es manté David Chica, director d’Estructures Comercials de l’empresa nacional Mercasa, i com a vicepresident segon, i en substitució de Mateu Hernández, s’estrena Jordi Joly, que actualment és el gerent de l’Àrea d’Economia, Empresa i Ocupació de l’Ajuntament de Barcelona.

Durant el Consell, també es va acordar ampliar de 15 a 17 el nombre de consellers de la societat i es van anomenar cinc de nous, tres per part de Barcelona Serveis Municipals (Joaquim Forn, Constantí Serrallonga i Raimon Blasi), un per part de Mercasa (Álvaro Curiel) i un pel Consell Comarcal del Barcelonès (Jordi Martí).

Consultar la nova composició del Consell d’Administració

Sònia Recasens, nova presidenta de Mercabarna