Mercabarna presenta els seus nous projectes a Alimentaria 2012

Mercabarna ha participat, una edició més, al Saló Alimentària, que s'ha celebrat a Fira de Barcelona del 26 al 29 de març.  Amb un estand institucional situat al Pavelló de les Autonomies, sota el lema "Mercabarna, connecta't amb el futur", Mercabarna ha donat a conèixer a Alimentària dos nous projectes que està impulsant actualment, en col·laboració amb altres institucions i entitats (entre les quals destaquen l'Ajuntament de Barcelona i el Consorci de la Zona Franca), i que tenen com a objectiu reforçar la competitivitat del sector alimentari català: el Clúster Alimentari de Barcelona i la Plataforma Alimentària de Barcelona.

Més informació sobre Mercabarna presenta els seus nous projectes a Alimentaria 2012

Mercachef: el mercat majorista virtual d'aliments frescos, impulsat per Mercasa

L'empresa nacional Mercasa ha presentat a Mercabarna una iniciativa pionera per potenciar les vendes del sector majorista. Es tracta de Mercachef, una plataforma de comerç electrònic a l'engròs per a les empreses ubicades en els 23 mercats majoristes (mercas) d'Espanya, en la qual podran comercialitzar els seus productes -fruites i hortalisses, peixos i carns- als professionals del sector de la restauració i del comerç minorista.

Més informació sobre Mercachef: el mercat majorista virtual d'aliments frescos, impulsat per Mercasa

Tendencias de alimentación para la Navidad 2011

Els Gremis de majoristes de Mercabarna han presentat en roda de premsa les tendències pel que fa a aliments de cara a aquest Nadal. Cal destacar la baixada de preus respecte al Nadal de 2010, tant pel que fa a peix i marisc com a fruites i hortalisses; i la proposta de dos menús festius i exquisits de 13 i 15 euros (preu de mercat minorista).

Més informació sobre Tendencias de alimentación para la Navidad 2011

Sant Jordi 2011. Mercabarna-flor presenta la rosa per als turistes

En el marc de la presentació de la campanya "Aquest any viu el Sant Jordi durant tota la Setmana Santa" -impulsada pel Consell de Gremis de Comerç, Serveis i Turisme de Barcelona-, l'Ajuntament de Barcelona i Mercabarna-flor han presentat les seves iniciatives per tal que, donada la coincidència de la Diada de Sant Jordi amb la Setmana Santa, s'aconsegueixi mantenir el nivell de vendes de roses de l'any passat.

Més informació sobre Sant Jordi 2011. Mercabarna-flor presenta la rosa per als turistes