L'Institut dels Aliments presenta les oportunitats de l'FP dual a les empreses

Març 2024

Serà el 21 de març en el marc de la II Fira de la Innovació, on s'organitzaran rondes d'entrevistes entre empreses que vulguin acollir FP dual i alumnat interessat.

L’Insitut dels Aliments de Mercabarna organitza el 21 de març la segona edició de la Fira de la Innovació, un esdeveniment que té per objectiu impulsar i visibilitzar l'intercanvi de coneixement entre l'alumnat i el sector productiu alimentari.

Aquesta jornada serà una bona ocasió per donar a conèixer les oportunitats que representa per a les empreses del recinte l’FP dual. En aquest sentit, les companyies que estiguin interessades en acollir alumnat procedent de FP dual podran participar en un procés de selecció consistent en rondes d'entrevistes de curta durada (speed dating)

Així mateix, la jornada inclou la presentació de productes alimentaris innovadors i sostenibles elaborats pels estudiants de l’Institut dels Aliments, i que donen resposta a una necessitat real del sector alimentari o milloren un procés de les empreses col·laboradores.

Programa de la jornada
10.00h Recepció