Anna Cirera: "Amb l'alumne en pràctiques hem reforçat el magatzem durant l'estiu"

Anna Cirera, responsable de Recursos Humans de Frigorífics Ferrer

Frigorífics Ferrer es dedica a la distribució d’aliments congelats. Des de fa prop d’un any, disposen d’una instal·lació frigorífica a Mercabarna.

Porten poc temps a Mercabarna, però ja han agafat a una persona en pràctiques...
Sí, l’Àrea de Formació de Mercabarna es va posar en contacte amb nosaltres oferint-nos aquesta possibilitat i ens va semblar una idea molt interessant. De moment, només hem agafat a un alumne.

Quins tipus d’alumne?
Era una persona que havia realitzat un curs d’auxiliar de mosso de magatzem. En el mes que ha estat treballant amb nosaltres s’ha dedicat bàsicament a donar suport en les tasques de càrrega i descàrrega i en la preparació de comandes.

I, us ha funcionat bé?
Ens anat molt bé. El fet de tenir aquesta persona durant algunes setmanes de l’estiu, ens ha servit per reforçar el nostre magatzem en una època en la qual tenim a part de la plantilla fent vacances.

Repetireu?
Segurament sí. Ha estat una bona experiència. Els tràmits són senzills i, a més, dónes l’oportunitat a una persona de fer les pràctiques d’una formació que està cursant. I per a l’empresa és una oportunitat de conèixer un treballador que pot tenir possibilitats d’incorporar-se a la plantilla, en el cas d’existir alguna plaça vacant dins de l’empresa.

Anna Cirera, responsable de Recursos Humans de Frigorífics Ferrer