Silvia Burés: “Els joves tenen molts coneixements, inquietuds i iniciatives que poden fer avançar les companyies”

Abril 2016

Entrevista a Sílvia Burés, directora de Buresinnova, empresa participant a les Beques Mercabarna.

Com vau decidir participar a les Beques Mercabarna?

Vam trobar que era una iniciativa que oferia moltes facilitats per a la contractació de persones joves amb ganes d'aprendre. A Buresinnova treballem l'arquitectura vegetal, així que necessitàvem un perfil tècnic molt concret que pogués encarregar-se de totes les fases dels projectes. I així va ser com vam optar per adherir-nos al programa d'ajuts de Mercabarna, que inclou una línia de subvenció per a contractar graduats universitaris.

Com valoreu la vostra participació en aquesta iniciativa?

Per a la nostra companyia ha estat una experiència molt positiva, i estem molt contents i agraïts de l'oportunitat que ens ha donat Mercabarna. Una bona mostra d'això és que, tot i que la beca era per un mínim de sis mesos, la persona s'ha acabat incorporant a la nostra plantilla a través d'un contracte indefinit.

Què diríeu a les empreses de Mercabarna perquè se sumin a aquest projecte?

Moltes vegades les firmes tenen por de contractar gent jove per la seva falta d'experiència laboral. Tanmateix, des de la nostra vivència, podem dir que s'aprèn molt al seu costat, ja que tenen molts coneixements, inquietuds i iniciatives que poden fer avançar les companyies.

Sílvia Burés, directora de Buresinnova