Atenció de queixes i reclamacions

Places limitades

Dates de celebració: Del 27 de setembre al 6 d'octubre de 2016

Data límit d'inscripció:

Horari

Dimarts i dijous

De 16 h a 18 h

Durada

8 hores

Lloc

Serveis de Formació de Mercabarna
Carrer Major de Mercabarna 76
Centre Directiu 3a planta
08040 Barcelona

Com arribar a Mercabarna

Temari

  • Tècniques de comunicació amb usuaris/ries
  • Tècniques d’atenció bàsica a usuaris/ries
  • Comunicació en situacions de queixes i reclamacions
  • Negociació i resolució davant una queixa o reclamació de consumidor/es i usuaris/ries
  • Control de la qualitat del servei de queixes i reclamacions

Objectius del curs

  • Conèixer a fons els mètodes de comunicació més adequats per gestionar les incidències i aconseguir un resultat favorable
  • Fidelitzar als usuaris i usuàries aprofitant l’oportunitat de resoldre els seus problemes i queixes
  • Ser capaç de negociar i resoldre els conflictes més habituals enfront de les reclamacions
  • Apendre a gestionar els fulls de reclamacions

Preu

104 euros

Contacte

Telèfon: 935 563 456

E-mail: formacio(ELIMINAR)@mercabarna.es

Organitza

Serveis de formació de Mercabarna

NASCOR FORMACIÓN

Inscripcions tancades