Nova visita del Clúster Alimentari a una empresa de restauració col·lectiva

Quinze empreses integrants de l’Associació Clúster Alimentari de Barcelona van visitar, el passat 18 de març, les instal·lacions de F. Roca, una empresa catalana dedicada a la restauració col·lectiva, que elabora uns 7.000 menús diaris per a centres escolars i prop de 400 per a escoles bressol, residències per a la gent gran, entre altres.

La visita va servir per conèixer el funcionament i forma de treballar d’aquesta empresa i per saber de primera mà quines són les seves necessitats quant a proveïment de productes frescos.

Aquesta acció forma part de les activitats que organitza l’Associació Clúster Alimentari dins de la branca de foodservice amb l’objectiu que les empreses descobreixin noves oportunitats de negoci.

L’any passat, el Clúster ja va organitzar dues visites en aquesta mateixa línia, una a l’empresa de càtering de Fira de Barcelona i, l’altra, a la cuina central de l’Hospital de Sant Pau i Santa Creu.

Les empreses del Clúster durant la visita a les instal·lacions de F. Roca