AGEM promociona els fruits de la tardor

El Gremi de Majoristes de Fruites i Hortalisses (AGEM) va posar en marxa, a finals d’octubre, una campanya per impulsar entre els ciutadans el coneixement i el consum dels fruits propis d’aquesta estació.

Sota el lema “Sabors de la tardor”, aquesta iniciativa, que va comptar amb la col·laboració de Mercabarna, l’Associació de Concessionaris de Mercabarna i el Gremi de Detallistes de Fruites i Hortalisses, tenia com a objectiu principal posar en relleu les propietats gastronòmiques i nutritives dels productes tan singulars que es poden trobar durant aquestes dates. Per això, com a part de la campanya, es van repartir en els mercats municipals de Barcelona més de 30.000 fulletons amb receptes exclusives elaborades amb bolets, magranes, caquis, codony o castanyes.

Aquesta acció, es va donar a conèixer a través d’una roda de premsa, celebrada el 28 d’octubre, amb la participació del president de l’AGEM, Casimiro Llorens; el director d’Explotació de Mercabarna, Josep Garcia; la doctora i nutricionista, Montserrat Folch; i el gerent de l’empresa especialista en bolets Laumont, Josep Maria Serentill.