Mercabarna: territori Wi-Fi

Mercabarna estrena un servei de Wi-Fi de pagament que permetrà a tots els usuaris connectar-se a Internet a la màxima velocitat i sense interrupcions des de qualsevol punt del polígon alimentari.

La Comissió d’Usuaris de Telecomunicacions, on s’integren representants de Mercabarna i de l’Associació de Concessionaris de Mercabarna (Assocome), ha impulsat aquesta iniciativa amb l’objectiu que puguin accedir a Internet tots aquells professionals del sector alimentari que vénen a Mercabarna i que no disposen de 3G en els seus dispositius o que, per ser estrangers, els és molt car connectar-se amb la seva tarifa de dades.

L’encarregada de gestionar aquest servei és KubiWireless, una empresa especialitzada en oferir accés a Internet a través de Wi-Fi en espais públics i privats vinculats a l’entorn del món dels negocis. A Barcelona, per exemple, ja ofereix aquest servei a l’Aeroport del Prat, la Fira, la Borsa, a una trentena d’hotels, entre d’altres.

Concretament a Mercabarna s’aprofitarà la xarxa que Orange (operador de telecomunicacions del polígon alimentari) té desplegada a tot el recinte i que compta amb prop d’un centenar de punts Wi-Fi que garanteixen la màxima cobertura als carrers i instal·lacions de la Unitat Alimentària.

Connexió de pagament
Els usuaris que vulguin usar aquest servei només hauran de buscar en els seus dispositius la xarxa que porta per nom kubi_Mercabarna, connectar-se i registrar-se per començar a navegar. Durant aquests primers mesos de funcionament, concretament fins al 31 de maig, les tarifes que s’aplicaran seran de 2 euros per 30 minuts de connexió, 5€ per un dia i 10€ per un mes sencer.

Per a qualsevol dubte o incidència podeu contactar amb el servei d’atenció al client de KubiWireless, al telèfon 902 19 57 88 o al correu electrònic ayuda(ELIMINAR)@kubiwireless.com