TAE estrena noves instal·lacions a Mercabarna

L’empresa de logística TAE Transports i Serveis integrals va inaugurar, el 15 de gener, les noves instal·lacions que té a Mercabarna.

Amb aquesta actuació, la companyia ha dut a terme una remodelació integral i una unificació dels dos magatzems que tenia dins de Mercabarna. El resultat és una nova nau, d’uns 4.000 m2, que està dotada de la més alta tecnologia en refrigeració per a l’emmagatzematge i logística vinculada als aliments peribles.

L’empresa TAE té les seves oficines centrals a Mercabarna des de fa més de 18 anys. En aquests anys, s’ha consolidat com un dels operadors logístics especialitzats en la distribució de productes peribles que dóna un major servei a les empreses del recinte que aposten per l’exportació. A més, també compta amb importants clients de la gran distribució.

(d'esquerra a dreta) El director general de Mercabarna, J. Tejedo; el director general de TAE, P. Garcia; i el gerent de TAE, E.Pérez; durant la inauguració del nou magatzem