Mercabarna-flor celebrarà una nova edició de les Mercademostracions

Mercabarna-flor i l’Associació d’Empresaris Majoristes (AEM) celebraran el proper 17 de novembre la 30a edició de les Mercademostracions. En aquesta jornada es presentaran les tendències per al Nadal i la temporada 2014 que, aquest any, vénen carregades d’exotisme.

I és que en aquesta edició els productes florals procedents del continent africà envairan Mercabarna-flor per omplir d’exotisme les propostes nadalenques més novedoses. Durant el matí, nou de les principals escoles d’art floral espanyoles realitzaran tota mena de treballs nadalencs utilitzant productes tan originals com proteas, helicònies, brúnies i altres flors, plantes i verds ornamentals originaris de l’Àfrica. Per la tarda, els campions de la Copa Junior d’Europa d’Art Floral 2013 seran els encarregats de mostrar les seves imaginatives propostes florals.

A més, al llarg del dia, els professionals assistents podran veure tota l’oferta comercial de les empreses del Mercat i gaudir de diferents concursos que se celebraran en aquest centre, com el de treballs de Nadal econòmics i el de decoració d’arbres de Nadal.

Per a més informació, consulteu el programa de les Mercademostracions 2013.