Mercabarna, el Gremi de Majoristes i les empreses del sector del peix participaran de nou al Seafood Barcelona

La fira Seafood Barcelona tornarà del 22 al 24 d’octubre al recinte Gran Via de la Fira de Barcelona, després d’una primera edició en la qual es van superar totes les expectatives de visitants. L’objectiu d’aquest any passa per seguir consolidant-se com un gran punt de trobada i de negoci per als professionals del sector del peix i del marisc de l’àrea del sud d’Europa i del Magreb.

Mercabarna, el Gremi de Majoristes del Peix (GMP) i 10 empreses del sector del peix del recinte participaran a la fira. Algunes dins de l’espai de Catalunya-Prodeca i d’altres de forma individual, però totes sota l’eslògan “Peix de Mercabarna”.

Mercabarna, el GMP i Frimercat compartiran un estand que servirà, principalment, per promoure el polígon alimentari com a gran centre de distribució de peix d’abast internacional. A més, aquest espai també serà un punt d’informació per donar a conèixer la presència de les firmes del recinte dins de la fira, tasca que es reforçarà amb l’edició d’un catàleg d’expositors de Mercabarna al Seafood.

D’altra banda, durant els dies de la fira, s’organitzarà una missió comercial d’empresaris importadors polonesos i xinesos convidats per la direcció de Mercabarna i visites de potencials clients estrangers per potenciar les exportacions de les empreses del recinte.

Més informació a www.mercabarna.es o a www.seafoodbarcelona.com

Imatge de la illa "Peix de Mercabarna" durant el Seafood Barcelona 2012