El conseller d'Agricultura de la Generalitat, a Mercabarna

El 10 de maig, Mercabarna va rebre la visita del conseller d’Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentació i Medi Natural de la Generalitat de Catalunya, Josep Maria Pelegrí, que va venir acompanyat pel director general d’Alimentació, Qualitat i Indústries Agroalimentàries i conseller de Mercabarna, Domènec Vila, i pel director dels Serveis Territorials del Departament a Barcelona, Marià Morera. De la mà de la tinenta d’alcalde de l’Ajuntament de Barcelona i presidenta de Mercabarna, Sònia Recasens, i del director general de Mercabarna, Josep Tejedo, el conseller va conèixer les diferents instal·lacions de la Unitat Alimentària. De matinada, van fer un recorregut pel Mercat Central del Peix i l’Escorxador, per veure aquests espais en ple funcionament, i ja ben entrat el matí, la visita va continuar pel Mercat Central de Fruites i Hortalisses.

Reunions amb la direcció de Mercabarna i els empresaris
Aprofitant l’estada a la Unitat Alimentària, el conseller d’Agricultura va participar en tres reunions, una amb la direcció de Mercabarna, on es va parlar dels principals projectes de futur d’aquest polígon alimentari, i dues més amb els representants de l’associació d’empresaris de Mercabarna ASSOCOME i de l’Associació d’Empresaris Majoristes de Mercabarna-flor (AEM), respectivament. En aquestes trobades, el conseller va remarcar que, tot i ser la primera vegada que venia a Mercabarna, ja porta temps treballant per a Mercabarna, conjuntament amb la direcció d’aquesta Unitat Alimentària, donant suport als seus projectes de futur i promovent aquest polígon alimentari en diferents fires i trobades professionals internacionals.

El conseller d'Agricultura, la presidenta de Mercabarna i el director general de la Unitat Alimentària, durant la visita a l'Escorxador