Demostració d'embolcalls a Mercabarna-flor

Un bon embolcall i un llaç elegant són els tocs definitius que converteixen una planta o un ram de flors en un obsequi que et deixa bocabadat.
Amb l’objectiu de mostrar els floristes tots els materials i les tècniques per embolcallar productes de floristeria, les empreses de la zona de complements de Mercabarna-flor, amb la col·laboració de Mercabarna, van organitzar, el 14 de març, una demostració d’art floral de tres hores de durada, en què es va mostrar als floristes l’àmplia varietat de cintes, papers i altres complements de floristeria que es poden trobar en aquest centre majorista.
Jordi Abelló, professor de l’Escola d’Art Floral de Catalunya, va ser l’encarregat de mostrar com donar un toc de distinció a rams de flors, plantes, composicions artificials i palmes. A partir de la seva pròpia experiència com a florista, Abelló va explicar detalladament un munt de trucs pràctics per decorar flors i plantes: des de com fer un bon llaç, pas a pas, fins a consells per combinar adequadament els materials i els colors a l’hora d’embolcallar qualsevol composició. Els més de 100 floristes que van anar passant per la zona de demostració en el decurs del matí van tenir ocasió d’agafar moltes idees per aprofitar al màxim els recursos de què disposen per aconseguir la satisfacció del client.

Dues mostres de treballs amb embolcalls elaborats en la demostració celebrada a Mercabarna-flor