Mercabarna-flor celebrarà la Festa de la Primavera el 8 d'abril

El proper 8 d’abril, Mercabarna-flor, l’Associació d’Empresaris Majoristes (AEM) i la Federació Catalana d’Empresaris Floristes organitzaran la Festa de la Primavera. Una jornada d’activitats gratuïtes que es desenvoluparà al Mercat, en la qual els floristes podran extreure noves idees per encarar aquesta intensa època comercial, on conflueixen esdeveniments tan assenyalats com la diada de Sant Jordi, la temporada de casaments, el Dia de la Mare, etc.
Al llarg del matí, se celebraran dues demostracions temàtiques a càrrec de quatre destacats professionals del sector, una dedicada a presentar propostes innovadores de roses per a Sant Jordi i, l’altra, a mostrar originals treballs de flor i planta per al Dia de la Mare.
A més, per fomentar la participació dels floristes i oferir més varietat d’idees als assistents, s’organitzarà la 4a edició del Concurs de Rams de Núvia i, com a novetat, un concurs d’arranjament de roses de Sant Jordi.

Més informació al web sectorial de Mercabarna-flor