Tota l'oferta de cursos per al 2013

L’Àrea de Formació ha publicat una nova edició del “Forma’t a Mercabarna”, el fulletó informatiu on es recullen tots els cursos que organitzen Mercabarna i els Gremis de Majoristes de Fruites i Hortalisses i del Peix per al 2013.
Per al proper any, s’amplia la formació dedicada a la innovació i la tecnologia, amb cursos dedicats a sistemes de gestió d’una empresa, a l’etiquetatge, l’aqüicultura o la producció i conservació de fruites i hortalisses de 4a gamma. També es posaran en marxa nous cursos dins de l’àrea comercial centrats en dos àmbits amb oportunitats de negoci: el foodservice i l’exportació.
La formació en habilitats directives tindrà més protagonisme amb la programació de diversos cursos dedicats a millorar la motivació, comunicació i planificació dels equips de treball. Així mateix, se seguiran oferint nombrosos cursos en seguretat alimentària, prevenció de riscos laborals, informàtica i llengües i cultures.

Consulta el “Forma’t a Mercabarna”