Nous patrocinadors per al Centre Interactiu del Peix i Creix amb el Peix

En l’últim mes, tres companyies s’han sumat a la vintena d’institucions, entitats i empreses que ja patrocinen i col·laboren en aquests dos projectes. Són Frimercat, empresa de servei de fred; la companyia especialitzada en la fabricació de gel, Hielos Torné –totes dues ubicades a Mercabarna-; i la companyia logística Transportes Novoa.
A més, la cadena de supermercats Bon Preu, patrocinador d’aquest projecte des dels seus inicis, ha renovat el seu compromís amb el CIP, amb la signatura un conveni de continuïtat per al 2012-13.

Un altre patrocinador del CIP, a Mercabarna
D’altra banda, una delegació del Consejo de Productos del Mar de Noruega (Norge) –un altre dels patrocinadors inicials del Centre Interactiu del Peix– va visitar Mercabarna a finals de juny per conèixer les instal·lacions del CIP.
A més, aquesta delegació, integrada pel director de l’oficina de Norge a Espanya, l’analista de Mercats d’aquesta empresa i el director mundial de salmó de Noruega, va fer una xerrada sobre la comercialització de peix noruec a Espanya per als majoristes del Mercat Central del Peix.

El president del Gremi de Majoristes del Peix i el president de Frimercat durant la signatura del conveni de patrocini del CIP