L'Àrea de Formació de Mercabarna aposta per la formació semipresencial

A banda de l'oferta habitual, l’Àrea aposta per l’organització de nous cursos i, sobretot, per la incorporació d’una nova línia de cursos semipresencials, que pretenen facilitar encara més la formació, ja que els treballadors podran fer una part del curs des de casa i només hauran d’anar a l’aula per fer pràctiques o avaluar els seus coneixents.

Àrea Comercial: Prevenció d’impagats i Gestió de la venda
S’organitzarà un curs de prevenció d’impagats adreçat als comercials de les empreses, amb l’objectiu que aquests professionals, que són els que tracten directament amb els clients, coneguin les mesures principals per protegir-se dels morosos.
Després de l’èxit de la primera edició, també es farà, de nou, el curs “Gestió de la venda”, amb la col•laboració del Gremi de Majoristes de Fruites i Hortalisses (AGEM).

Àrea de Seguretat alimentària: Manipuladors d’aliments
En aquest camp, la novetat principal és que, per primera vegada, un dels cursos de manipuladors d’aliments es farà en modalitat semipresencial, combinant la formació a casa i a l’aula.

Àrea de Prevenció de riscos laborals: Conducció de carretons retràctils
L’Àrea realitzarà per primer cop un curs de conducció de carretons retràctils, vehicles elevadors cada cop més presents a Mercabarna. També s’han programat dos nous cursos, un per combatre el mal d’esquena per al personal d’oficines i de magatzems (organitzat amb l’AGEM) i un altre de primers auxilis per a nadons i infants, que es farà amb la Creu Roja.

Idiomes: Anglès i francès semipresencial
Per facilitar l’aprenentatge dels idiomes, l’Àrea posarà en marxa una nova modalitat de cursos per als alumnes d’anglès i francès de nivell Intermedi. Es tracta d’un format mixt, que combina la formació per telèfon i presencial, i que permet programar les classes segons la disponibilitat de cada persona. L’alumne tindrà 18 sessions de 20 minuts de conversa telefònica amb el professor, amb la comoditat que podrà escollir l’horari que desitgi entre les 8h i les 20:30h. Les 24 hores restants de formació es faran a l’aula i es dedicaran a activitats en grup, visionat de pel•lícules, etc. Aquestes hores es podran fer els dilluns i dimecres, de 14 a 16h, a conveniència de l’alumne.

Informàtica: Posiciona correctament el teu web
Com a novetat, s’oferirà un curs per ajudar les empreses a posicionar els seus webs en els principals cercadors d’Internet per tenir més visibilitat a la xarxa i captar més clients. I, en la línia de facilitar la formació, l’Àrea organitzarà cursos no presencials per aprendre l’ús dels programes d’Office (Word, Excel, Power Point, etc.).

Els cursos d’anglès i francès de nivell avançat tindran una part de conversa que es podrà fer des de casa