Associació Clúster Alimentari de Barcelona: Com millorar les relacions comercials amb la gran distribució

El 5 de juny, l’Associació Clúster Alimentari de Barcelona va presentar un estudi realitzat en col·laboració amb AECOC per millorar i incrementar les oportunitats de negoci entre les empreses majoristes i les firmes de la gran distribució.

L’estudi, elaborat a partir d’entrevistes amb companyies de l’Associació que proveeixen aquest segment i amb diverses cadenes de supermercats, analitza les polítiques de compra de la gran distribució respecte als productes frescos, uns aliments estratègics per aquestes empreses, ja que molts consumidors trien un establiment o un altre en funció de si la secció de fresc resol les seves necessitats.

En el document es proposen algunes recomanacions per a les empreses majoristes que volen proveir aquest canal, com adaptar-se millor al client, oferir més informació als consumidors, innovar en envasos i formats, entre d’altres.

Per formar part de l’Associació Clúster Alimentari de Barcelona,
contacti amb: vilanova(ELIMINAR)@mercabarna.cat o 93 556 35 30.

Els consumidors valoren molt les seccions de producte fresc a l'hora de triar un supermercat o un altre