Nou president del Gremi de Detallistes de Fruites i Hortalisses

Abril 2012

Faustino Mora és, des del passat 28 de març, el nou president del Gremi Provincial de Detallistes de Fruites i Hortalisses de Barcelona, en substitució d’Àngel Juny, que ha deixat el càrrec per motius de salut.

Pel mateix motiu, Àlex Torras també ha deixat les seves funcions com a gerent del Gremi. Pel que fa a la Junta, s’ha incorporat Josep Fabregat, com a nou vicepresident, i Constantino Mora, en el càrrec de tresorer; mentre que es manté com a secretari, Jesús Puente.

El nou president del Gremi, dedicat al comerç detallista des de fa més de 40 anys, disposa de parades de fruites i hortalisses a dos mercats municipals de Barcelona i presideix l’Associació de Mercats Municipals de Catalunya i l’Associació Catalana de Productors Agraris i Comerciants de la Terra.

Segons Mora, els principals reptes de futur del Gremi passen per seguir millorant els serveis que s’ofereixen als agremiats, potenciar el consum de fruites i hortalisses a través dels fruiters, integrar els nouvinguts en la xarxa del comerç hortofructícola i treballar conjuntament amb tots els sectors per garantir el bon funcionament del Mercat Central de Fruites i Hortalisses.

Faustino Mora, nou president del Gremi Provincial de Detallistes de Fruites i Hortalisses de Barcelona