Mercabarna participarà a l'Alimentaria 2012

Del 26 al 29 de març, se celebrarà al recinte Gran Via de la Fira de Barcelona una nova edició de l’Alimentaria, el saló internacional de referència per als professionals de la indústria i la distribució d’aliments i begudes, que en la darrera edició, al 2010, va aplegar prop de 4.000 expositors, de 75 països diferents, i uns 140.000 visitants.

Una edició més, Mercabarna tornarà a estar present a la fira, amb un estand propi situat en un lloc privilegiat dins del Pavelló de les Autonomies. A través d’aquest espai es donaran a conèixer dos grans projectes del sector alimentari que està impulsant Mercabarna, amb la col·laboració d’altres institucions i entitats: l’Associació Clúster Alimentari de Barcelona i la Plataforma Alimentària de Barcelona.

A més, Mercabarna patrocinarà diversos esdeveniments emmarcats dins de la fira, com el IX Congrés Internacional sobre la Dieta Mediterrània (27 i 28 de març) i l’activitat “España, el país de los 100 quesos”.

Més informació a: www.alimentaria-bcn.com

Uns 140.000 professionals van visitar la fira Alimentaria de 2010