Seafood Barcelona es presenta al sector del peix de Mercabarna

Barcelona acollirà aquest any la celebració d’una important fira internacional del sector pesquer. És el Seafood, un dels salons més prestigiosos de la indústria pesquera que, cada any, se celebra a Brussel·les.

Gràcies a l’acord entre Alimentaria Exhibitions i el grup nord-americà Diversified Business Communications, aquesta fira tindrà, almenys en els propers 3 anys, la seva versió “barcelonina” (que es farà a la tardor) i que complementarà l’edició que es fa, durant la primavera, a la capital belga.

Per donar a conèixer aquest certamen i promoure la participació de l’empresariat del Mercat Central del Peix, el director general adjunt d’Alimentaria Exhibitions, Antoni Valls, va fer, el 27 de gener, una presentació a la seu del Gremi de Majoristes del Peix (GMP). Valls va explicar els avantatges de participar en aquesta fira, on es preveu aplegar més de 300 representants de la indústria i comercialització dels productes pesquers del sud d’Europa, nord d’Àfrica i Amèrica del Sud.

En aquest sentit, Mercabarna i el GMP ja han confirmat la seva presència en aquest saló, que tindrà lloc del 15 al 17 d’octubre, a la Fira de Barcelona.

Més informació a: http://seafoodbarcelona.com

El director general adjunt d'Alimentaria Exhibitions i el president del Gremi de Majoristes, durant la presentació del Seafood