Mercabarna-flor, majoristes i detallistes promouen les flors a la Barcelona Opportunity Week

Mercabarna-flor, l’Associació d’Empresaris Majoristes (AEM), el Gremi de Floristes de Catalunya i 42 floristeries de Barcelona participen en una nova edició de la Barcelona Opportunity Week (BCNOW), que se celebra del 27 de gener al 5 de febrer.

Promoguda per l’Ajuntament i Turisme de Barcelona, aquesta iniciativa pretén activar les vendes en una de les pitjors setmanes de l’any en l’àmbit comercial, oferint atractius descomptes en una gran varietat d’hotels, restaurants, mercats, comerços i espais culturals de la ciutat. Per segon any consecutiu, el sector floral aprofitarà aquesta oportunitat per promoure el consum de flors, plantes i complements i atraure compradors no habituals.

Rams a 11 euros
Com l’any passat, durant la setmana BCNOW!, les 42 floristeries participants oferiran als clients un ram de qualitat i vistós a un preu d’11€, és a dir, amb un descompte del 50% respecte al seu cost habitual. Una part dels beneficis que s’extreguin tindran una vessant solidària i es destinaran, com a l’edició anterior, a la Fundació del Banc dels Aliments.

En aquesta acció també s’han implicat 23 empreses majoristes de Mercabarna-flor i, per això, des del passat 20 de gener, aquestes companyies, identificades amb un gran punt vermell a la parada, estan oferint descomptes, a partir d’un 5%, en tots els seus articles per a les floristeries participants.

Més informació sobre els establiments que faran descomptes durant la setmana BCNOW!, en el web: www.bcnow.cat.

Identificador que presenten les floristeries adherides a la BCNow!