Representants del Pla Estratègic Metropolità de Barcelona visiten Mercabarna

Una quinzena de representants del Pla Estratègic Metropolità de Barcelona (PEMB) va visitar Mercabarna el 9 de novembre per conèixer el funcionament d’aquest polígon alimentari.

El PEMB és una associació privada sense ànim de lucre, impulsada per l’Ajuntament de Barcelona, que està integrada per institucions –entre les quals s’hi troba Mercabarna– i entitats de 36 municipis que promouen iniciatives per millorar el desenvolupament econòmic i social a l’àrea metropolitana.

Per detectar les potencialitats existents en aquesta zona i encetar nous projectes, des del PEMB s’organitzen visites a diferents equipaments ubicats en el seu radi d’actuació, com és el cas de Mercabarna.

Amb aquesta visita, la delegació del PEMB –integrada pels alcaldes dels Ajuntaments de Sant Boi, Castellbisbal i Ripollet, el director de la Borsa de Barcelona, la secretària de política social de Comissions Obreres, la presidenta de l’Orfeó Català, la subdirectora de Màrqueting del Consorci de la Zona Franca, el soci fundador de la consultora Retail & Trade Marketing, el director de l'Institut d'Estudis Regionals i Metropolitans i membres de l’Associació Consell de Cent de l’Ajuntament de Barcelona i la Universitat de Barcelona– va constatar la importància estratègica de Mercabarna en l’àmbit de la distribució alimentària.

Els representants del PEMB visitant el Mercat Central de Fruites i Hortalisses