13 de novembre, tornen les Mercademostracions

El diumenge 13 de novembre, Mercabarna-flor es convertirà de nou en l’epicentre de la moda floral gràcies a la celebració d’una nova edició –i ja en van 28- de les Mercademostracions. Es preveu que uns 2.500 floristes assistiran a aquesta cita per agafar idees innovadores per afrontar la campanya de Nadal i la temporada 2012. Una de les novetats d’aquesta edició serà el I Concurs d’Aparadors de Nadal. En aquest certamen, on hi col·laboren les empreses del Mercat, Mosimoll i Elisabeth Roselló, deu de les principals escoles d’art floral espanyoles competiran per crear el millor aparador nadalenc. El guanyador obtindrà un premi de 3.000€ en productes de les dues firmes col•laboradores.
Per la tarda, les escoles també desvetllaran les tendències de la nova temporada amb una gran demostració on es presentaran treballs plens de creativitat.

Les empreses del Mercat també decoren el Nadal
Aquest any, les firmes majoristes de Mercabarna-flor també podran posar en pràctica les seves idees a l’hora de “vestir” el Nadal. Serà gràcies al concurs de decoració d’arbres de Nadal, on cada empresa participant usarà els seus productes per arranjar els avets. Els millors arbres de les diferents categories (flor, planta i complements) s’enduran un premi. Com ja es tradició, els més petits gaudiran dels tallers de tiós i coves de pessebre.

Més informació a: www.mercabarna.es/mercabarna-flor

Imatge del cartell d'anunci d'aquestes Mercademostracions