'5 al dia' renova el web

La campanya ‘5 al dia’, que impulsen Mercabarna i el Gremi de Majoristes de Fruites i Hortalisses (AGEM), arrenca aquest curs 2011-12 amb una important novetat: la renovació del web www.5aldia.es.
Aquest “canvi d’imatge” ha suposat l’actualització i modernització de l’estètica del portal i la renovació de la part tècnica i de continguts. El resultat: un web més dinàmic i interactiu pensat perquè infants, escoles i pares descobreixin el món de les fruites i hortalisses i aprofundeixin en els missatges de ‘5 al dia’.

Pel que fa als continguts, destaca la incorporació de nous jocs (de les famílies, de la piràmide alimentària, etc.) que ajudaran als infants a aprendre-ho tot sobre els productes hortofructícoles de forma divertida, i d’un nou apartat. Es tracta del Producte del mes, on s’aprofundirà sobre les característiques i curiositats d’un producte determinat.
A més, s’han mantingut les seccions habituals que tan bona acollida tenen entre els visitants del web, com les 120 fitxes de fruites i hortalisses, la informació sobre els beneficis de les fruites i hortalisses, receptes, les fotos de les escoles que han visitat Mercabarna, entre d’altres.

Una eina clau per a la campanya
Amb aquesta renovació, el web de ‘5 al dia’ enceta el seu desè any d’existència, consolidat ja com una peça important dins l’engranatge de la campanya. I és que, actualment, el portal és un espai de trobada virtual per a infants, pares i professors, on poden descarregar material pedagògic, a més de fer consultes, participar en concursos o opinar sobre la campanya. Durant el darrer curs, www.5aldia.es va rebre més de 70.000 visites, una xifra que s’espera que s’incrementi amb el nou web.

Pàgina principal de www.5aldia.es