Mercabarna-flor iniciarà una campanya per apropar flors i plantes

Mercabarna i l’Associació d’Empresaris Majoristes (AEM), amb la col·laboració de l’escola Rosa Valls- Formació, engegaran a partir del proper curs unes visites -taller a Mercabarna-flor per als escolars catalans de 9 a 10 anys. L’objectiu és obrir les portes del Mercat als infants perquè descobreixin el món de les flors i les plantes i els aspectes positius que comporta el consum habitual d’aquests productes.

600 escolars participen en la prova pilot
Per tal de definir els missatges, l’estructura i el materials d’aquestes visites, s’ha dut a terme de gener a juny una prova pilot, en la qual han pres part 600 alumnes de 13 escoles del Baix Llobregat i de Barcelona. La prova ha consistit en convidar els participants a passar un matí a Mercabarna-flor, fent un recorregut per les diferents zones de comercialització, descobrint la multitud de varietats, formes de conservació, orígens, etc. de flors i plantes. A més, a cada zona, els nens feien activitats dinàmiques com olorar herbes aromàtiques, identificar flors, observar arbres fruites, etc. La visita finalitzava amb un taller on els infants aprenen a fer un buquet de flors.

Alumnes d'una de les escoles que ha participat en la prova pilot de la visita-taller a Mercabarna-flor