Moixina, nova marca de qualitat de Carns B

Carns B, empresa del sector carni amb seu a Mercabarna, ha creat una nova marca de qualitat certificada: “Moixina, vedella de confiança”.
La carn que es comercialitzarà amb aquesta marca estarà certificada per l’Institut Comunitari de Certificació, i haurà de complir amb uns requisits concrets. Serà carn de vedella femella, criada en explotacions catalanes com a mínim els últims sis mesos de vida, amb una alimentació d’origen vegetal i sacrificada abans dels 12 mesos a l’Escorxador de Mercabarna.

Aquests requisits garanteixen que la carn tingui les dues característiques que més valora el consumidor català a l’hora de comprar vedella: que la carn sigui ben tendra i d’un color més rosat. A més, el fet que provingui de femelles farà que la carn sigui més gustosa, gràcies a la major proporció de greix.

Promoció al punt de venda i nou web
La promoció d’aquesta nova marca, en la qual hi col·labora Mercabarna, es durà a terme, inicialment, en carnisseries de la província de Barcelona, on es penjaran cartells promocionals i es repartiran fulletons informatius per als clients. A més, cada peça de carn estarà identificada amb la marca de qualitat.

D’altra banda, Carns B ha inclòs tota la informació referent a aquesta nova marca de qualitat al web www.moixina.com, per tal que els consumidors interessats puguin aprofundir en tot el procés que permet presentar la carn de vedella Moixina com a una carn de qualitat certificada.

Certificació que identifica la marca de qualitat de la carn de vedella Moixina