Presentació als mitjans de comunicació de la campanya "Creix amb el Peix"

El Gremi de Majoristes del Peix de Barcelona (GMP) va organitzar el 25 de març una roda de premsa per presentar a l’opinió pública “Creix amb el Peix”, el programa educatiu engegat a l’octubre de 2010 per promoure el consum de peix entre els escolars catalans.

A més del president del GMP, Leandre Serra, l’acte va comptar amb la presència de la sots directora de l’àrea d’Acció Social de la Fundació “la Caixa”, Montserrat Cabré, -com a patrocinadors del Centre Interactiu del Peix (CIP) –, i dels membres de l’equip pedagògic de l’Associació d’Educació Ambiental Biosfera, encarregats de la coordinació de la campanya.

Durant la presentació, els mitjans de comunicació assistents van poder fer un seguiment a un grup d’escolars que estaven participant a “Creix amb el Peix”, acompanyant-los durant la visita al CIP, a les instal·lacions del Mercat, al viver de marisc, i al dinar on els escolars degusten diferents tipologies de peix.

Es preveu que en aquest primer any més de 5.000 infants participin en aquesta campanya.

Un mitjà de comunicació gravant la campanya "Creix amb el Peix"