Més formació per ser més competitius

De setembre a juny de 2011 es programaran més de 30 cursos en àmbits com la gestió econòmicofinancera, les habilitats directives, la seguretat alimentària, les llengües, la informàtica, etc. A més, a aquesta oferta formativa habitual se li sumaran nous cursos, que incidiran en altres aspectes estratègics per al desenvolupament de les empreses.

Comerç exterior, foodservice, Internet...
A partir de l’octubre, en el marc del Pla de dinamització del clúster d’empreses de foodservice de Catalunya, Mercabarna i Acció organitzaran unes jornades (amb conferències, casos pràctics i debats) per a empreses que proveeixen el sector Horeca i les firmes del propi canal. Aquestes xerrades tractaran sobre com crear estratègies de cooperació entre empreses del sector per ser més competitius, millorar les relacions amb els clients per ser més eficients, desenvolupament de productes, logística avançada i estratègies de màrqueting per fidelitzar el client.

També a l’octubre, concretament el dia 20, es farà la jornada, “Internet com a eina per potenciar la comercialització en temps de crisi”, organitzada per Mercabarna, les associacions empresarials del recinte i el Port de Barcelona, on es donaran les claus per aprofitar el màxim les possibilitats comercials que ofereix la xarxa.
D’altra banda, al novembre, l’Àrea de Formació i el Gremi de Majoristes de Fruites i Hortalisses (AGEM) faran un curs de comerç exterior per ajudar a les empreses que volen iniciar l’exportació dels seus productes.
Finalment, i gràcies a la bona acollida de la primera edició, es repetirà el curs d’envasatge i vida comercial, impartit per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), on s’explicarà com allargar la vida dels aliments aplicant noves tecnologies.

Nova edició de “Forma’t a Mercabarna”
El setembre es repartirà entre les empreses la nova edició del fulletó “Forma’t a Mercabarna”, on s’inclou de forma unificada l’oferta formativa que s’imparteix a Mercabarna. A més, el mateix mes, se celebrarà una sessió informativa per a les firmes del recinte.

Més informació a: www.mercabarna.com/serveis/formacio/cursos/ o al telèfon 93 556 34 56

Mercabarna amplia l'oferta formativa per a les empreses