Delegacions internacionals s'interessen per Mercabarna

Aquesta delegació estava de visita a la ciutat per conèixer la xarxa de mercats municipals, ja que estan duent a terme un projecte de transformació dels seus mercats, per al qual compten amb l’assessorament de Mercats de Barcelona. Aprofitant la seva estada a Barcelona, també van visitar Mercabarna, interessats en veure el funcionament i instal·lacions d’aquest polígon alimentari on es proveeixen els detallistes dels mercats.

Amb el mateix objectiu i de la mà, també, de Mercats de Barcelona, a finals de maig, Mercabarna va rebre el regidor de mercats de l’Ajuntament de Lisboa (Portugal), que volia conèixer la gestió i infraestructures de la Unitat Alimentària.

Finalment, el 23 de juny, els responsables d’una empresa privada de logística de Kazakhstan –estat de l’Àsia Central- van visitar Mercabarna amb l’objectiu de conèixer el funcionament dels mercats centrals i el desenvolupament de la Zona d’Activitats Alimentàries, ja que volen construir un polígon alimentari en el seu país.

La delegació municipal colombiana i els representants de Mercabarna i Mercats Municipals, al Mercat Central de Fruites i Hortalisses