8 de novembre: idees originals per afrontar la crisi

Sota el títol “Afronta el present amb creativitat”, aquest any s’aportaran idees pràctiques basades en l’originalitat i la innovació (tant en els productes com en els serveis) per ajudar als floristes a millorar les seves vendes. A més, es presentaran les tendències florals per a la propera campanya de Nadal i per a la temporada 2010.

Milers d’idees a preus competitius
Durant tot el matí, les onze principals escoles d’art floral espanyoles, repartides per tot el Mercat, faran diferents propostes de treballs florals amb un pressupost molt econòmic (de 5€ a més de 25€), demostrant que la creativitat no està renyida amb el preu. Ja per la tarda, se celebrarà la gran demostració titulada “Els nous talents”, on cada escola d’art floral apadrinarà un florista jove perquè presenti els seus treballs per aquesta campanya de Nadal i per a la propera temporada.
Durant tot el dia, també es decoraran arbres de Nadal que serviran perquè els floristes tinguin noves idees per aconsellar els seus clients o decorar els seus establiments. A més, pensant en els més petits, al llarg de la jornada s’organitzaran diferents activitats infantils.