Nou Saladfòrum: les amanides com a protagonistes

Mercabarna és un dels col·laboradors d’aquesta jornada, que inclou xerrades, expositors i el tradicional concurs, “L’entrepà de l’any”, en el qual joves cuiners mostraran originals i saludables formes de preparar un entrepà.

Entrepans i amanides
En aquesta edició, però, l’entrepà no serà l’únic protagonista. En els darrers temps, els establiments de ‘restauració ràpida’ estan incorporant cada cop més les amanides a la seva oferta gastronòmica. Per això, com a novetat, aquest any se celebrarà el Saladfòrum, un espai de trobada i debat entre proveïdors i restauradors que també inclourà un concurs d’elaboració d’amanides i que pot ser una bona oportunitat per a les empreses de Mercabarna que es dediquen a proveir la restauració per obrir el seu ventall de clients.

Si voleu assistir com a visitants, expositors o, fins i tot, com a patrocinadors d’alguna de les amanides que es facin en el concurs, heu de trucar al telèfon 609 766 595 o enviar un e-mail a MCanizal(ELIMINAR)@restauracionnews.com.