La ferreteria reobre amb un nou propietari

Ara aquest establiment, batejat amb el nom de Suministros Merca, està associat a la cadena de ferreteries Ferbric, empresa que compta amb una vintena de botigues repartides per Catalunya i Balears.

Segons explica el gerent de l’empresa, Mario Pérez, els clients trobaran en aquest establiment un ampli assortiment de productes de bricolatge, ferreteria industrial, productes de neteja, embalatge, material elèctric i de construcció, etc. a uns preus competitius. “El nostre objectiu és donar els màxims servei a les empreses, amb un tracte professional i personalitzat i amb solucions adaptades a les seves necessitats. També oferim un servei de repartiment de comandes als clients”, apunta Pérez. Suministros Merca està ubicada en el mateix local on estava l’antiga ferreteria, a sota del Centre Directiu de Mercabarna.

A l’agost, la ferreteria farà horari de 8 a 15h, mentre que la resta de l’any, obrirà de dilluns a dijous de 8 a 14h i de 15:30 a 18h i, divendres, de 8 a 15h. Es pot contactar amb la ferreteria a través de: ferreteria@suministrosmerca.com o al telèfon 935564370.