Mercabarna-flor presenta les darreres novetats florals per a les noces

L’equip de l’Escola Rosa Valls- formació va elaborar multitud de treballs per a les núvies (rams, collars vegetals o composicions per al cabell), així com d’altres complements (detalls per a la solapa del nuvi, centres de taula i, fins i tot, trucs per a la decoració del vehicle nupcial).

6 d’abril: demostració de Sant Jordi i del Dia de la Mare
La propera demostració temàtica tindrà lloc el dilluns 6 d’abril i es presentaran les darreres novetats florals per a la festa de Sant Jordi i el Dia de la Mare, amb l’objectiu d’ajudar els floristes a treure el màxim partit d’aquesta campanya comercial.

“Més núvies” a Mercabarna-flor
Les núvies i les noces també van ser el tema central de la demostració organitzada per l’empresa de complements Elisabeth Roselló, que es va celebrar el passat 1 de març a Mercabarna-flor. Prop d’uns 200 floristes d’arreu d’Espanya van assistir a una original desfilada on les núvies duien novetosos arranjaments de flor natural elaborats per floristes de renom.