Treballs nadalencs creatius per afrontar la crisi

Per això, durant tot el matí, les escoles d’art floral Rosa Valls-Formació i l’Escola d’Art Floral de Catalunya van elaborar un centenar d’originals i innovadors treballs nadalencs perquè els floristes els poguessin oferir als seus clients a preus assequibles.

Les propostes anaven des d’arranjaments de 10 a 15 euros pensats per decorar les llars fins a espectaculars ornaments nadalencs per a empreses i comerços que no superaven els 25 euros.

En aquestes innovadores propostes destacava, especialment, el protagonisme de la flor fresca, poc habitual en les composicions nadalenques. Per això, no era estrany veure orquídies i ciclàmens barrejats amb les ponsèties, els pins i les pinyes típiques d’aquestes dates.

A més, es va realitzar una exposició d’arbres de Nadal, decorats amb els productes de les diferents empreses de complements de Mercabarna-flor.

Obre la seu del Gremi de Floristes
Durant la jornada, el Gremi de Floristes de Catalunya va aprofitar per inaugurar oficialment la seva nova seu a Mercabarna-flor. Aquesta entitat, que aglutina uns 400 floristes, s’ha traslladat del carrer Londres de Barcelona a la primera planta del nou Mercat, des d’on seguiran donant servei als seus agremiats.