Èxit del curs sobre el nou Pla General Comptable

9 d'octubre de 2007

Prop de cinquanta directors financers i comptables d’empreses de Mercabarna han assistit a les dues edicions del curs sobre el nou Pla General Comptable que s’han celebrat durant el mes d’octubre. Mercabarna va posar en marxa aquest curs per proporcionar a les firmes de la Unitat Alimentària tota la informació sobre aquest Pla, que entrarà en vigor al gener de 2008 i que constitueix un pas important cap a l’harmonització comptable ja que incorpora gran part de la normativa internacional (les NIC/ NIIF). L’IDEC (Universistat Pompeu Fabra) s’ha encarregat d’impartir aquest curs, de 20h, on s’explicaven els aspectes bàsics d’aquesta nova normativa.

En la mateixa línia, l’Associació d’Empresaris Majoristes de Fruites i Hortalisses de Barcelona i Província (AGEM) va organitzar, el 9 d’octubre, una xerrada –on hi van assistir uns trenta associats –per explicar a grans trets la nova normativa, en concret, la part que afecta les PIMES.

Davant la bona acollida per part de les empreses, l’Àrea de Formació de Mercabarna té previst fer una nova edició del curs al mes de gener.