La innovació en alimentació fresca posa el focus en l’estalvi de temps i la lluita contra el malbaratament

Mercabarna lliura els premis de la 3a edició ‘Mercabarna Innova’

El regidor de Comerç i Mercats de l'Ajuntament de Barcelona i president de Mercabarna, Agustí Colom, acompanyat pel director general de Mercabarna, Josep Tejedo, ha lliurat avui, per tercer any consecutiu, els premis 'Mercabarna Innova'. "Amb aquests guardons -ha afirmat Agustí Colom- pretenem fomentar i premiar la innovació entre les 700 pimes agroalimentàries situades a Mercabarna".

Peus de foto

• Foto 1- Els representants de les empreses guanyadores amb els seus treballs, acompanyats del president de Mercabarna, Agustí Colom i el director general de Mercabarna, Josep Tejedo.
  • Foto 2- Els guanyadors del 1er Premi Mercabarna Innova, acompanyats del president i el director general de Mercabarna.
  • Foto 2- Els guanyadors del 2n Premi Mercabarna Innova, acompanyats del president i el director general de Mercabarna.
  • Foto 4- El guanyador del 3er Premi Mercabarna Innova, acompanyat del president i director general de Mercabarna.

Fotògraf: Pere Cots.